Friday, April 22, 2011

Gian

kalau nak rasa educated sikit rasanya sebut lah addicted kot. tapi kot je la. saya belajar pun tak berapa nak gunung kinabalu setakat bukit larut ada la kot.itu pun teringat dulu trip satu batch naik bukit larut, separuh jalan je lepas tu naik jip. suruh pakcik drebar tu stop 100 m sebelum puncak sebab kononya berjaya sampai atas.kawan-kawan semua pun nak tepuk tangan dan buat muka 'woaaaaaa' sebab saya sampai atas. ye lah dengan fizikal yang tak berapa nak mengizinkan dah sampai atas tu memang kejayaan tahap dapat anugerah bintang popular. tapi idak le nak popular macam shahezy sam.

apa benda gian saya nak cerita tadi dah terlupa. asyik-asyik nak terlupa sebab tu periksa tak pernah dapat 4 rata. sebalik kefahaman tipu lah kalau tak hafal masa nak jawab periksa. ok lupa lagi gian sebab apa.


saya perasan, saya comment gambar awak dekat facebook, walaupun girlfriend awak ada comment, tapi awak tak reply pun. tapi saya comment awak reply :)
perasan tak berapa perasannya saya sekarang? perasan tak? tak?
ok bai.

No comments: